Πολιτική Επιστροφών

Απαραίτητη προϋπόθεση για την Επιστροφή Προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ), καθώς και να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 210 937 4058 πριν προχωρήσετε σε επιστροφή του προϊόντος

  • Στην περίπτωση που θελήσετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή της, παρακαλείστε να μας ενημερώσετε άμεσα μέσω email στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 210 937 4058 αναφέροντας το όνομά σας και τον αριθμό παραγγελίας σας.
  • Στην περίπτωση που η παραγγελία έχει φύγει από το κατάστημα θα επιβαρυνθείτε με τα μεταφορικά. Εάν το ποσό έχει κατατεθεί ήδη είτε σε τραπεζικό λογαριασμό είτε μέσω πιστωτικής κάρτας σας επιστρέφουμε το πόσο μείον τα τραπεζικά έξοδα εντός 14 ημερών.
  • Από την στιγμή που το δέμα αποσταλεί από το κατάστημά μας, είναι ευθύνη του πελάτη να μεριμνήσει για την παραλαβή του δέματος από την μεταφορική. Σε περίπτωση ακύρωσης της αποστολής και εφόσον η παραγγελία έχει προπληρωθεί, γίνεται επιστροφή του ποσού παραγγελίας μείον τα μεταφορικά έξοδα.
  • Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος οποιουδήποτε προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, εφόσον το προϊόν δεν έχει ανοιχθεί – χρησιμοποιηθεί, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • Μια αίτηση πελάτη για επιστροφή προϊόντος γίνεται δεκτή όταν:
    1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες
    2. Η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση
    3. Τα προϊόντα που παραγγείλατε έχουν υπερβεί την ημερομηνία λήξης.
    4. Έχει γίνει λανθασμένη αποστολή προϊόντος ή το προϊόν είναι κακής/ ελαττωματικής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του euzoia.gr.
    5. Το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα και καλύπτεται από εγγύηση γίνεται αντικατάσταση σε συνεννόηση με την εταιρία του προϊόντος.
  • Η επιστροφή γίνεται είτε μέσω courier με επιβάρυνση του πελάτη ή φέρνοντάς το στο φυσικό μας κατάστημα.
elen